Ei solskinnshistorie

Forrige helg var vi til Folldal og henta denne fine jenta heim til oss :)

Eg eigde ho fra ho var føll og til ho blei tre, men måtte selge då eg flytta for å studere. Eg har ikkje sett ho på åtte år og no er ho mi igjen! Dei flinke eigarane har fått sjukdom i familien og har ikkje anledning til å ha så mange hestar lenger. Vi trengte omtrent 5 min. betenkningstid då dei ringte og lurte på om vi var interessert i å kjøpe ho tilbake. No går «Lisja» mi her i tunet og er lykkelig gjenforent med mora og sin ettårige lillebror, og vi har tre gode hestar i stallen :)

3 responses

  1. åh så vacker! Är de en fjording?

    8. april 2012, kl. 17:20

  2. Ååå!
    For en solskinnshistorie!
    Så utrolig skjønn hu er da!
    Har selv en islandshest på 28 år som tusler rundt med flokken sin :)
    Er noe spesielt med disse 4 beinte dyra gitt!

    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min, koselig :)

    15. mars 2012, kl. 20:50

  3. Så fin ho va, Emma! :o)
    Bra at du fikk deg ein ordentlig «brukshest» igjen.;o)
    Kjæm innom å helsa på ho ein dag, eg!

    14. mars 2012, kl. 17:23

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

