Ut på tur

Sol og tørr asfalt i dag, så eg drog med meg to på sykkeltur i det fine veret. Herlig å komme seg ut på tur igjen, det har blitt altfor lite av den slags i det siste. Med baby på vei har eg hatt lite nytte av den forbaska evigvarande snøen i år – skia har stått urørt nesten heile sesongen. Eg kryssar fingrane for at det snart er snøfritt på fjellet så det går an å komme seg opp til fots. Inntil det skjer nyter eg vårsola her nede ved fjorden :)

(Er forresten oppe og går på Bloglovin’ – følg meg via ikonet nederst i sidemenyen).

Pause på varme svaberg. Bildene er tatt med iPhone.

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

