September

Det er september og hausten er rett rundt hjørnet :) Gler meg alltid sånn til denne årstida. Kald og klar luft, stjernehimmel, nydelige fargar ute, finaste fjellturane, vind og ruskevær, innekveldar med levande lys og fyr i ovnen.. What’s not to like? :)

I går kveld fikk vi en forsmak på det som ventar og eg ser virkelig fram til fleire slike dagar. Fullmånen var breathtaking og eg måtte berre ut å knipse. Er irriterande mørkeredd, så eg turte ikkje å gå lenger enn rett nedfor huset vårt ;) Hadde skyhøg puls der eg stod og venta på at det skulle komme en galning ut av buskene. Stupid! Må jobbe litt med meg sjøl der altså. Magisk måneskinn var det uansett. Ha en fin første (offisielle) haustdag folkens :)

 

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

