Oktoberinstagrams

Eg har fått meg ny favorittmåned, nemlig oktober. Har hatt så mange fine dagar og måneden inneholdt alt en oktober skal. Oppsummerer med en instacollage :) Her har vi hatt snø og kulde ei veke allerede, det er mørkt kl. 17.30 om dagane og eg har åpna dunjakkesesongen. Det føles heilt greit at vinteren er på vei. Håper den blir kald og fin med bra skiføre :)

1. kvalitetstid med superhesten min, 2. is på bilruta, 3. haustlauv, 4. på trilletur med tre fine jenter, 5. søstrene Converse 6. gullungen min,  7. roadtrip heading for Oslo, 8. trilletur i sola = fine skygger, 9. sauene kosar seg ute, 10. utsikt fra huset vårt, 11. dopause i snøstorm på Strynefjellet, 12. oktoberbeauty (for dei i som vil følge meg på Instagram heiter eg emmami)

One response

  1. Alltid lika fina bilder!!
    Jag följer dig nu på Instagram, ska bli spännande och se vilka fina bilder du lägger ut där i framtiden!

    Kram Frida

    2. november 2012, kl. 20:56

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

