16/11/2011

Den 16. november i fjor tok eg meg fri frå jobb for å gå på fjellet og fotografere i soloppgangen. Det hadde vore tjukk skodde nede ved fjorden i dagevis, men eg visste at det var klart og fint på fjellet. At det skulle vere fint var eg ikkje forberedt på. Planen var å ta morgentimane fri, men det var så magisk der oppe den onsdagen at eg klarte rett og slett ikkje å lausrive meg. Eg gikk rundt på fjellet aleine og følte meg høg på fjelluft og nydelig utsikt. Vips, så var eg 7,5 timar fattigare på fleksitidkontoen. Sjefen er heldigvis fjellgeit som meg, og hadde full forståelse for fraværet mitt ;) Ubeskrivelig flott dag som eg kjem til å huske lenge.


3 responses

  1. så fina bilder:DDD

    23. november 2012, kl. 13:06

  2. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Disse bildene var rett og slett fabelaktige :)

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    17. november 2012, kl. 23:42

  3. Vilka fantastiska foton! Så himla häftigt det ser ut! Rent magiskt!

    16. november 2012, kl. 21:57

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

