Julestjerner

Her blir litt meir jul for kvar dag no, og i år som alle andre år er det stjernene som dominerer. Har aldri vore så glad i dei tradisjonelle hjertene og nissane, så her i heimen pyntar vi med stjerner og englar :) Desse bildene er mitt bidrag til NIB si desemberutfordring; jul i vårt hus.

Julestjerner-ll Stjernene har eg klipt ut av bark frå vedakassa ;) Julestjerner Telysglassa fikk eg til jul av ei venninne for minst ti år sia (takk Agathe ;).

Marsipanstjernene er heimelaga i ei gammal isbitform frå IKEA.

Julestjerner-lll

5 responses

  1. Så utrolig nydelig og inspirerende, spesielt det øverste bildet. Der vil jeg også prøve, takk for tips!!:)

    16. desember 2012, kl. 14:50

  2. Hei hei
    Jeg har akkurat laget meg en «ren» fotoblogg og er på jakt etter fine foto blogger. Her var det veldig koselig så jeg velger å følge deg videre.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tove

    11. desember 2012, kl. 13:42

  3. Eg seie det igjen! ; Eg misunne deg den kreativiteten din ;) Kan ikkje du lage ei bok? hoho ;)

    10. desember 2012, kl. 11:21

  4. Agathe

    So kjekt at du bruka telysholdera frå meg Emma-Lill! :D
    Du tar so vakre bilde! Eg glér meg te å opne mail kvar gong eg ser du har et nytt innlegg;)
    Ha ei flott adventstid!

    10. desember 2012, kl. 11:00

  5. heidi beate

    Himmel så kreativ du er!!! Nydelige barkestjerner! :-)

    8. desember 2012, kl. 20:39

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

