God jul

Utrulig at det er julafta i morgon. Desember har som vanlig gått forrykande fort, og eg har ikkje fått kryssa av halvparten på what to do-lista mi (også heilt vanlig). Det blir vel jul sjølv om vi har handavtrykk på speildørene og uvaska tak. Det er ikkje krise at huset ikkje er gullande reint eller at vi berre har to sortar i kakeboksen. Eg har familien min og god stemning og det er egentlig alt eg treng for å få ei fin jul :) Vi har igjen litt vasking, ei pakkeleveringsrunde og trepynting før julefreden kan senke seg. Gler meg til fine dagar i lag med nære og kjære.

Ønsker alle ei riktig god jul! 

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

