Velkommen 2013

Et innholdsrikt og fantastisk 2012 er historie, og et nytt år er i emning. Eg har ingen nyttårsforsett, men ei lang liste over mål eg vil oppnå og ting eg vil gjere i året som kjem. Ser fram til å realisere fotoidear og interiørprosjekt, gå nye toppturar, drive meir med hest osv. Har trua på at 2013 vil by på mange gode stunder, så eg er veldig klar for å komme i gang med det nye året. Med ei fem mnd gammal jente i hus har vi neppe ei kjedelig tid i vente :) Tusen takk til alle som har fulgt meg i 2012 og lagt igjen fine ord. De gir meg inspirasjon og energi til å fotografere og utvikle ferdighetene mine. Eg ønsker alle et flott og godt nytt år :) 

Bildet er tatt i fjellheimen her i januar i fjor

3 responses

  1. Stilig bilde. Godt nytt år…
    Tove

    2. januar 2013, kl. 16:03

  2. Godt nytt år, Emma-Lill :) Gleda meg til å sjå nye bilder frå den mest kreative og flinke jenta i Nordfjord! Og gleda meg til nye utflukter! Eg e klar!!

    2. januar 2013, kl. 11:55

    • Tusen takk, Karoline! Blir varm om hjertet av dine fine ord. Eg og e klar for kjekke utflukter i lag med deg :)

      2. januar 2013, kl. 16:01

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

