Naustvegg i stova

Endelig har vi fått en «naustvegg» i stova! Fredag kveld tok vi en minioppussing og retapetserte eine stoveveggen. Eg har ønska meg en gråslitt trevegg lenge, og har vore på nippet til å spikre opp ekte panel eller bestille fototapet av eget bilde. Før jul kom eg over denne tapeten og då var saken i boks :) Grunnen til at eg syns grå plank er så fint er fordi naustet vårt og naustet eg vokste opp med ser akkurat slik ut, og eg diggar at vi får fjærestemninga inn i huset. Herlig fornying til den nette sum av 778 kr. Til og med mannen syns det blei knallfint. Forandring fryder virkelig :)

Tapeten heiter «Grå plank» og er frå Storeys. Veldig naturtro!

Snart vår :)
«Treveggen» er definitivt meir vår stil!

6 responses

  1. Svar: Tack så mycket! :)

    21. januar 2013, kl. 16:14

  2. La visst igjen kommentaren på feil plass…blomstrane var veldg fine ;) men tapeten var knall stilig!! Det vart utrulig fint !!!

    20. januar 2013, kl. 00:37

    • Tusen takk, Karoline! E veldig fornøgd :)

      21. januar 2013, kl. 22:58

  3. La visst igjen kommentaren på feil plass…blomstrane var veldg fine ;) men tapeten var knall stilig!! Det vart utrulig fint !!

    20. januar 2013, kl. 00:36

  4. dritstilig! Eg er så glad i sånne gråslitte tre vegga eg og. Og så fine bilder du har hengt på veggen. Skikkelig flotte stove:-)

    14. januar 2013, kl. 20:44

    • Tusen takk! Eg og syns det blei dritstilig ;) Kjekt at det skal så lite til for å forandre et rom. Bildene er svært lokale – nordfjordnatur som betyr litt ekstra for oss :)

      15. januar 2013, kl. 22:22

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

