O lykke!

Måtte sette i et gledeshyl i dag tidlig då B ringte for å fortelle at IT-geniet på jobben har trylla fram alle bildene mine frå ekstraharddisken som plutselig var dødens. Har vore på randen til panikkanfall i dagevis, for det var ikkje mindre enn fem fotoår som holdt på å forsvinne for godt. Trudde dei var bombesikre på den harddisken, så backup..? Eh, njet. Etterpåklokskapen lenge leve. To nye er på vei i posten!

I dag har det vore for kaldt til å trille og for fint til å sitte inne, så eg tok med lisja mi og Besta på biltur. Vinnvinn for alle – Besta fikk komme seg ut av huset litt, vesla fikk sove og eg fikk fotografere :) Passasjerane kosa seg med radio og fin utsikt mens eg sprang rundt og knipsa som en galning ;) Utrulig vakkert her for tida! Seks av hundreogsytten bilder kjem her:

Fine Besta mi/macro av iskrystallar 

Kvitrima skog i vintermotlys. Love it!
Ja, hva skal man si? Flott dag!

One response

  1. tack så jätte mycket, det är nog min favorit oxå.

    jätte vackra bilder du tar, så fint med snö!

    4. mars 2013, kl. 11:38

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

