Good morning beautiful

Canon EOS 450D + Canon EF 50mm F1.8 II 

Seier god morgon med et bilde av den fine skeia mi frå Etsy. Ekte (vintage) sølvskei med handstempla tekst – en liten skatt. Kjøpte to stk for 192 kr. inkl. frakt. Cheap! Ei fin venninne fikk den eine i julegave og den andre tok eg sjøl :) Har sansen for Etsy altså, det er en prima nettbutikk med spesielle og personlige saker. Klikk her og check it out :)

P.S. Jepp, bildet er fullstendig arrangert. Ikkje er eg venstrehendt (måtte ha høgrehanda på kamera), ikkje brukar eg skeia til vanlig og eg et i alle fall ikkje berre bringebær og surmelk til frokost ;)

5 responses

  1. Nydelige bilder du tar :-)

    23. februar 2013, kl. 00:44

  2. For ei stilig skei! misunnelig :)

    7. februar 2013, kl. 13:36

    • Takk! Kjekt å ha ;)

      10. februar 2013, kl. 18:04

  3. Arrangert eller ikke. Bildet er uansett stilig.

    5. februar 2013, kl. 16:46

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

