Kontor-makeover

Denne veka har kontoret vårt fått en liten makeover. Har ommøblert, rydda i hyllene, laga moodboard og fått på plass litt bilder. Etter nesten sju mnd mammaperm skal eg begynne i 60% stilling neste mandag. Greit med en mjuk start ;) Har planer om å få unna litt jobb på kveldstid, så no har eg i alle fall en fin arbeidsplass som motivasjon. Med desse bildene sleng eg meg på NIB si februarutfordring; tid for kontraster. Den fæla ikea-stolen står i alle fall i kontrast til resten som blei så fint.. God helg! :) 

Heimekontoret

Kontor-dobbel Magnettavlene frå IKEA har fått et strøk svart bengalakk og nytt liv som moodboard/bildetavle.

Diggar verdenskart-klokka mi! Kjøpt i Sverige for mange herrens år sia ;)

Oppbevaringsboksane er heimelaga av skoesker, lim og serviettar.

Den gamle ølkassa fant eg på låven. Love it!

Ny, kul kontorstol står på ønskelista, men denne får duge ei stund til..

One response

  1. Flott kontor!! Det er noke eg savna no når alle romma i hov.etasjen er blitt til soverom. Men men, harde prioriteringar…hoho ;)

    11. februar 2013, kl. 00:22

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

