Fjelluft under vingane

På lørdag kom eg meg endelig på fjellet igjen :) Det blei berre en snartur på setra sia vesla venta heime med bestemora, men eg lever lenge på turen likevel. Gler meg til ho kan vere med oss. B tok scooteren og eg fikk snørekøyre opp med brett på beina. Fantastisk! For en feeling å cruise seg heimover i strålande sol og den fine puddersnøen. Vi er i paradis her vi bur. Det er virkelig et privilegium å starte på tunet ved fjorden og vere her 30 min. seinare. Og i tillegg ha heile fjellheimen for oss sjøl. Aldri i livet om eg vil bytte med byfolket :) (eg er fortsatt litt høg på fjelluft ja, derav mange flotte ord og høgtsvevande tankar).


Canon EOS 450D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM 

2 responses

  1. Tusen takk! Eg er også glad for å bu i fjæra, men som du seier; en fjelltur i ny og ne er et must :)

    13. februar 2013, kl. 21:23

  2. Så utrolig flotte bilder! Søs og jeg var på fjellet lør/søn, og jeg skjønner følelsen;)
    (selv er jeg veldig glad i å bo i fjæra;) men en fjelltur i ny og ne gjør godt!)
    håper du fremdelse svever:)
    klem nina

    13. februar 2013, kl. 12:40

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

