Bathroom inspiration

Badet i første etasje er det einaste rommet i huset som står uferdig. Det fungerer som roterom og lager, og det er en kjempejobb berre å rydde der! Planen er å få det ferdig i løpet av året, og vi (les eg) er i full gang med planlegging. Vi (ja, eg i alle fall) vil ha ei lun stemning med detaljar i tre. Utgangspunktet vårt er treramme på speilet og golvflisar i treimitasjon frå Newood. Dei er så fine! Ellers er ingenting bestemt, så eg kosar meg  med inspirasjonsbilder frå Pinterest og gler meg til å komme i gang :)

modern tub / wood bathroomFinfint med tregolv på badet :) Bilde via Pinterest.

Tine K´s bathroom

Trebenk må vi ha! Bilde frå Tine K Home via Pinterest. 

2 responses

  1. Åå, gleda meg til å sjå når det står ferdig :) blir nok kjempefint! (Ps.kan du hjelpe meg med mitt bad? Hoho)

    22. februar 2013, kl. 13:23

    • Det gjere eg og, håpar det ikkje blir så lenge til ;) Klart eg kan! Vi kan ta et inspirasjonsmøte snart :)

      28. februar 2013, kl. 22:19

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

