Tre år går fort!

Det er fredag, 1. mars og vår! I alle fall på kalenderen :) Denne helga er det tre år sia vi flytta inn i huset vårt. Den gang var eg var temmelig bevisstlaus når det gjaldt interiør og romløysing, var berre opptatt av å få ting ferdig og få flytte inn. Med tanke på mi manglande interesse for hus og heim syns eg vi kom finfint i frå det likevel. Det er heldigvis berre små detaljar eg ville ha endra på om vi skulle bygge på nytt. Huset er lyst og åpent, og etter å ha retta opp en fargebommert eller to på nokre veggar har vi en heim vi trives veldig godt i. Eg har massevis av småprosjekt igjen på lista, men slik er det vel for alle som har eige hus. Blir liksom aldri ferdig. Noko på lista er nødvendige tiltak, mesteparten fordi eg vil utnytte potensialet bedre. Vi feirer med vårblomster og god stemning :) Ønsker alle ei flott helg!

Mars

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

