Blått er flott på badet

På tide å få våren inn på badet også. Blått er favorittfargen min – rein, frisk og kjølig, så den er ekstra fin til dei kvite flatene på badet. Slett ikkje mykje som skal til for å piffe opp litt :)

Seljekvistar i krukker frå HM og den lokale blomsterbutikken. Hylla er heimelaga av ei gammal fjøl eg fant på låven. Enåtti lang og hengt frå taket for å spare flisane for skruing. Har bleier og stellesaker i den eine enden og fine ting i den andre :)
Blåskjell er vel fint på toan, eller hur? 

Oppdatering 12. mars -13

Mange kjenner til bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul som er laga av Franciska bak bloggen Franciskas vakre verden. Ho jobbar som interiørfotograf og er i gang med et nytt bokprosjekt; Sanselige rom. Eg har fått invitasjon frå Franciska til å vere med å konkurrere om fine premiar og bilder på trykk i boka. Veldig kjekt, og selfølgelig vil eg vere med! Interessert i å delta? Les meir her:

6 responses

  1. Eg kryssa fingrane mine for deg, Emma-Lill ! :) So kjekt! Eg vil sjå bildene dine i ei bok! (du kan jo eigentlig lage di eiga bok, har du tenkt på det du ? ;) )

    13. mars 2013, kl. 10:44

    • Å, tusen takk Karoline! Kryssa fingrane eg og :) Eg har brukt to mnd på ei fotobok med fjorårets bilder, og eg e berre komt til april..!

      13. mars 2013, kl. 21:09

  2. Såå deilige bilder !VAKKERT!

    Takk for fine tanker på skapblogger – innlegget! Skikkelig masse respons og så kos at du tok deg tid til å dele dine tanker :)

    Fabelaktig mandag og start på uken <3
    klemklem

    11. mars 2013, kl. 21:10

    • Tusen takk, Fabelaktig! Det samme til deg :)

      11. mars 2013, kl. 21:56

  3. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å være med. :-)

    Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    10. mars 2013, kl. 23:52

    • Å, tusen takk! For en hyggelig invitasjon, klart eg vil vere med :) You made my day :)

      11. mars 2013, kl. 21:54

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

