Påskekjøkken

Det er fredag og påskestart, hooray! Foreløpig er det berre kjøkkenet som er pynta, men det får holde inntil vidare. I fjor skreiv eg at eg fikk åndenød av gule interiørinnslag – i år syns eg det er kjempefint! En skikkelig vårlig og energisk farge. Trur jammen meg at litt av det gule skal få stå igjen etter påske :) For første gang sia barneskulen har eg laga påskepynt sjøl. Fikk skaperlyst en kveld og malte egg og stempla lykter i vilden sky. Dagane er så lyse og deilige no, bildene tok eg kl. åtte i dag tidlig. Veirmessig ser det i alle fall ut til å bli ei knallfin påske :) Enjoy!

Heimelaga lykt av sylteglass, matpapir, stempler og pynteband. Har surra gammal sekkestrie rundt påskeliljene, syns den passa så bra i lag med gult :)

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

