Happiness is on the way

Forrige fredag hadde eg en fotoshoot med Siv-Carina, mi flotte høggravide venninne. Babyen er venta i midten av mai, så ting kan jo skje kortid som helst! Dette var mi første gravidfotografering (for andre enn meg sjøl altså), så eg er veldig fornøgd :) Vi hadde kjempeflaks med veiret og fikk til og med litt sol mellom dei heftige sluddbygene. Bildene blei så fine, berre sjå her kor nydelig ho er.

 

P.S. Det blei visst ei lita bloggpause her, men det blir ikkje to veker til neste oppdatering. Promise! Velkommen til nye følgarar og tusen takk for fine kommentarar! Eg set stor pris på dokke alle! :)

5 responses

  1. nei men sjå der:-) kjempefine bilder! eg har fått tatt bilder av lisje prinsessa inni der:-)

    29. august 2013, kl. 13:08

    • Tusen takk :) Å, var det du som tok nyfødtbildene? Dei var jo nydelige :)

      29. august 2013, kl. 21:39

  2. Så herlige bilder! Gleder meg til å blir fotografert slik selv!! Flottt inspirasjon. Og tusen takk for kjempefine ord hos meg, made my day :) Ha en fortsatt deilig søndag!

    28. april 2013, kl. 15:48

  3. Nydelige bilder! Så flink du er :D
    Så fine minner å ha i ettertid!

    Ha en herlig Helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    26. april 2013, kl. 03:17

    • Å, tusen takk! Veldig kjekt å forevige den første gravidmagen :)

      2. mai 2013, kl. 22:37

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

