Takknemlig

Eg har hundrevis av grunnar til å vere takknemlig. Er flink til å sette pris på det eg har i staden for å fokusere på alt eg skulle hatt, sjøl om ønskelistene er milelange. Det er jo stort sett berre ting. Søndagssysselen blei et minilerret med kloke ord for å minne meg på at eg (og alle andre nordmenn) er blant dei mest privilegerte i heile verden. Tenk på det du! Dette skal eg sjå på når eg sutrar fordi eg ikkje kan kjøpe alt eg vil ha. Det viktigaste er jo allerede innanfor husets veggar. Puh, heavy filosofering på en mandagskveld :) Over og ut! 

2 responses

  1. One word : Herlig ! Og so kjekke stempel då! :)

    1. mai 2013, kl. 22:43

    • Thanks, Karoline :) Jepp, dei brukar eg rett som det er. Kjøpt på Clas Ohlson :)

      2. mai 2013, kl. 22:38

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

