Bruktduellen

Slenger meg på NIB si maiutfordring i siste liten. Tema er bruktfunn, og det har vi jo rikelig av! Er ikkje spesielt glad i loppis, og eg har fortsatt til gode å kjøpe interiør på finn.no. Våre brukte møblar og ting har vi fått av besteforeldre og oldeforeldre, eller eg har funne dei rundt om på garden. Møblane og gjenstandane har stor verdi for oss sia mesteparten er handlaga av gamle familiemedlemmer vi aldri har møtt. Vanskelig å velge kva eg skal vise, men her er to favorittar: 

Kjøkkenbordet har tippoldefaren min laga, muligens tipptipp! 

Dette nydelige trauet fikk vi av bestefaren til B (i lag med ei 200 år gammal vogge!)

6 responses

  1. Åh, tack snälla du!
    Vad glad jag är att du skrev.
    Jag gillar din blogg väldigt mycket, jag kommer definitivt att komma tillbaka. :)

    13. mai 2013, kl. 22:25

  2. Tusen takk, folkens! Vi er heldige som har så handy forfedre ;)

    11. mai 2013, kl. 12:12

  3. Hyggelig med arvede møbler. Noe helt spesielt, med en helt egen historie :) Lekkert bord du har!

    Hedda

    9. mai 2013, kl. 22:50

  4. Nydelig bord! og trau! enda finere blir det når det har vært i familien i lang tid… lykke til i utfordringen:)
    klem nina

    9. mai 2013, kl. 22:02

  5. Et flott bord! Stas med slike ting som en har arva fra familie, og ekstra stas når det er hjemmelaget.
    Lykke til i utfordringa :)

    9. mai 2013, kl. 12:48

  6. Fantastisk bord!

    8. mai 2013, kl. 21:28

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

