Paradise

Canon EOS 450D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM + gråfilter ND8

Vi har hatt et fantastisk veir denne helga! Det blei jo sommar over natta her, så vi fikk heilt hetesjokk. Herlig med nokre sommardagar på forskudd :) I går kveld var eg og ei venninne på fotoutflukt ved havet. Denne plassen er et av mine paradis her på jord, enten det er storm eller stille. For ei utsikt! For et lys! I går var intet unntak, og vi var der i timevis og knipsa som galne. Tok himla mange long exposures i solnedgangen og eg er så fornøgd! Vi skulle innom et par plassar til, men det rakk vi ikkje før lyset forsvant. Får reise tilbake snarast. Perfekt kveldstur etter at ungane har lagt seg :) Over er en sneak peak på bildene – dette er en favoritt! To be continued tomorrow.

4 responses

  1. Ah, ditta var ein favoritt hos meg! Nydelig fint.

    21. mai 2013, kl. 15:28

  2. så flott! Deler også et bilde ifra mitt paradis idag.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem Christina

    21. mai 2013, kl. 08:29

    • Tusen takk, Christina :)

      25. mai 2013, kl. 21:22

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

