Midtsommar og nytt kamera

Eg har kjøpt nytt kamera, endelig! Min trofaste Canon 450D har omsider blitt erstatta av Canon 7D :) Kjøpte det i forrige veke, men eg har ikkje hatt tid til å teste det skikkelig før i dag. Har savna høgare ISO, fleire bilder per sekund, bedre oppløysing og bedre kapasitet i dårlig lys. 7D er en drøm i forhold til 450’en. Deler bilder frå testfotograferinga i dag tidlig. Eg er kjempefornøgd :) 

Ubeskrivelig fint i fjæra i dag tidlig. Midtsommar på sitt beste! Bildene er nesten ikkje etterbehandla, har berre  gjort dei litt lysare og retta horisonten på det siste. Himmelen var så blå, blå, blå :) 

8 responses

  1. Linda Jungarå

    Jättefina bilder! Kul med ny kamera! :D

    4. juli 2013, kl. 21:58

  2. Vad roligt med ny utrustning :D Jättefint bilder!

    24. juni 2013, kl. 21:38

    • Tusen takk :) Veldig kjekt med nytt kamera! Men damn it, eg får ikkje åpna CR2-filene i Photoshop..

      26. juni 2013, kl. 21:16

  3. ohh det här är väl då vackert, men tack endå! :)

    24. juni 2013, kl. 19:51

  4. Gratulerer med nytt kamera!
    Du tar nydelig bilder! av nydelige motiv:)

    24. juni 2013, kl. 09:50

    • Tusen takk, Nina! :)

      26. juni 2013, kl. 21:13

  5. Gratulerer så masse med nytt kamera! Det kamera skal jeg også kjøpe meg,men må bare spare liiiitt til.. Nettopp kjøpt meg to nye objektiver,så.. Ellers tror jeg mannen gir meg kjøpstop :-p hihi.
    Ha en fin mandag.
    Klem Christina

    24. juni 2013, kl. 09:16

    • Takk, Christina :)
      Hihi, ja vi har en dyr hobby.
      7D har stått på ønskelista lenge! :)

      26. juni 2013, kl. 21:10

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

