Ferie

Endelig ferie! Eg kickstarta med fantastiske Malakoff Rockfestival i helga, med Biffy Clyro som absolutte høgdepunkt på scena :) Dåån! Vi skal vere heime i Nordfjord i ferien og nyte sommardagane til fjells og til havs. Kjenner at det blir veldig ok å vere heime – her er jo så fint om sommaren (regn og dritveir er et utenkelig scenario..)! Gler meg til å få gjort ting som eg aldri rekk over ellers. Fotografering står i alle fall høgt på prioriteringslista. Har knapt tatt i nyekamera, og eg har nesten abstinens ;) Håpar vi alle har fine dagar i vente. Deler et feriebilde frå i fjor; tatt på Refviksanden, Norges finaste strand (i Nordfjord selfølgelig :)


Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

