1. september

Kalenderen viser september og haust. Mi favorittårstid. Det er merkbart kjøligare enn i går, og det er rett før snøen kjem på toppane. Eg kjenner at pulsen synk i takt med kortare dagar. Sommaren er travel, uforutsigbar, ofte ikkje heilt som man forestilte seg. Hausten er betre. Eg er innstilt på regn og ruskeveir, kulde, mørke. Eg gler meg til å sjå stjernehimmelen igjen, til å puste kald morgenluft og til å la meg fascinere av fargane, frosten og naturkreftene. Eg gler meg til å gå med sjerf og varme boots. Til å gå i stallen før jobb og bli møtt med humring og forventningsfulle, kloke auger. Til å strikke tjukkelester til små føter. Lista er lang. Jepp, hausten er sanneleg mi tid :)  

Sommaren var slett ikkje verst den heller altså :) Her er en instacollage med favorittøyeblikk og fine minner:

 

3 responses

  1. Jeg måtte legge deg til i blogglisten min, syns du tar så mange flotte bilder:)

    7. september 2013, kl. 12:53

  2. Hei! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Utrolig nydelige bilder her hos deg.
    Nyt høsten,den er virkelig vakker!

    5. september 2013, kl. 14:06

  3. Fine sommerbilder!
    Er forøvrig like glad i høsten som deg! :)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Carina

    2. september 2013, kl. 22:10

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

