Godt nytt år!

1. januar. Den første dagen i den første månaden i et heilt nytt år. Det ligg så mykje forventning og spenning i denne datoen. Kva vil livet bringe i året som kjem? Januar er en vakker månad. Eg ser alle ord og stemningar i fargar, og januar er kvit. Kvit som i frisk og ny. Kvit som i snø og sart vinterlys. Kvit som i optimistisk. Sola kjem tilbake om tjue dagar og dagslyset er allereie på retur :)

2013 har vore et flott år for meg og den lille familien min. Ikkje fordi det har skjedd nevneverdig store ting, eller fordi eg har vore på spennande reiser eller snudd opp ned på tilværelsen på noko vis. Vi har hatt så mange små gleder som til sammen gjorde fjoråret til vårt aller beste. Måtte 2014 by på like mykje latter, lykke og gode stunder. I år som i fjor har eg ingen nyttårsforsett, men ei lang liste over mål eg vil oppnå og ting eg vil gjennomføre. Eg gler meg til nytt år og nye muligheter! :)

Bildet er tatt en januardag i lufta mellom aust- og vestlandet.

Tusen takk til alle som har fulgt meg og lagt igjen fine ord i året som gikk. Foto- og formidlingsbehovet blir større og større, og dokke gjer det så kjekt å holde på med dette. Kreativiteten og bloggelysta veks for kvar kommentar og tilbakemelding. Eg ønsker alle et riktig godt nytt år :)

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

