Januarkjøkken

Så fort vi skriv januar og nytt år får eg akutt behov for å fornye litt i heimen. Det er så befriande å hive ut jula og gjere plass til meir lys og vinterlige og vårlige innslag. Kvite tulipanar for eksempel, det er et must i desse tider! Her er nokre kjøkkendetaljar frå denne første helga i totusenogfjorten.

Nyttige favorittar på utstilling Eikenøtta vi planta i haust spirer som berre det. Minitreet står i vinduskarmen og minner oss om at våren ikkje er så langt unna :)

Dette er mitt bidrag til NIBs utfordring Blanke ark på kjøkkenet.

9 responses

  1. Så lyst og fint! :)

    8. januar 2014, kl. 18:03

  2. Takk for utrolig fint julekort, og gratulerer med det kommende familiemedlemmet :D Hadde allerede sendt kortet til dere da jeg fikk det flotte kortet i posten, så derfor kom det ingen hilsen der :)
    Koselig å se nye innlegg på bloggen…er stadig innom for å sjekke :)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2014, også gleder jeg meg masse til sommeren og håper vi sees når vi kommer på vestlandsferie :D

    8. januar 2014, kl. 14:04

    • Hei Marita, og sjøl tusen takk for nydelig, handlaga julekort! :) Så kjekt at du følger med her. Har store planer om meir fotografering og blogging i 2014. Håper at alt er bra og at vi treffast til sommaren :)

      8. januar 2014, kl. 20:54

  3. Kjempekoselig kjøkken! Liker veldig godt det mørke gulvet!

    8. januar 2014, kl. 00:01

  4. Svar: Tack så mycket och gott nytt år :)

    7. januar 2014, kl. 14:31

  5. Så fine bilder! Og kult med minitreet som har vokst fram fra eikenøtta:) Lykke til i utfordringen!

    6. januar 2014, kl. 22:29

    • Tusen takk, Randi :)

      7. januar 2014, kl. 23:10

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

