Eget domene!

Eg får fleire og fleire fotooppdrag, og det var på tide å skaffe eget domene med oppdatert portfolio. Har brukt kveldane denne veka til å bygge sida, og eg er veldig fornøgd med resultatet. Portfolioen er minimalistisk og ryddig, just the way I like it! Sjekk www.emmafoto.com og gje meg gjerne tilbakemelding på kva du syns. God markedsføring er viktig viss eg skal komme vidare i fotoverdenen. Er i tenkeboksen om eg skal starte enkeltpersonforetak for å framstå som meir seriøs. Eg er alltid i tvil om kor mykje eg skal ta betalt for ulike oppdrag, særlig sia eg kun er hobbyfotograf. Kor mykje ville du tatt for f.eks. portrettfotografering og bryllupsfotografering? Tips og råd mottas med takk :)

6 responses

  1. Likar det eg lese her, Emma-Lill :) Flott!!!

    25. januar 2014, kl. 16:00

  2. Hei Emma,

    Det er gratis å registrere seg i enhetsregisteret. Da får du et organisasjonsnummer som du blant annet kan bruke til å registrere et .no domene eller når du skal sende dine første fakturaer til kunder :) Har nettopp skrevet en artikkel for hvordan du steg for steg registrerer et ENK her: http://www.finanssans.no/starte-enkeltpersonforetak/

    24. januar 2014, kl. 20:20

  3. Utrolig flott side…liker at den er så enkel og oversiktlig, men samtidig viser de fantastiske bildene dine :)
    Sjekk fotograf Monica johansen på facebook, hu har tatt bilder en stund, men er ikke utdannet fotograf…ligger en prisliste der :)

    24. januar 2014, kl. 16:54

    • Tusen takk, Marita :) Skal absolutt sjekke prislista til denne dama :)

      28. januar 2014, kl. 18:54

  4. sybellagathe

    Så flink du er å ta bilder!! :) Forstår godt at du synes det er vanskelig, jeg synes også det. Kanskje du kan spørre andre hobbyfotografer?
    Ønsker deg en fin helg!
    klem

    24. januar 2014, kl. 11:07

    • Tusen takk!
      Ja, har spurt litt rundt og er litt tryggare på kor mykje eg kan forlange for ulike oppdrag :)

      28. januar 2014, kl. 18:53

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

