Happy Valentine’s

Lenge var eg litt i mot denne valentinsdaggreia, men i det siste har eg sett meir og meir pris på denne datoen. Kjærlighetens dag. Vi feirer kjærlighet for sjelden i våre travle, vestlege liv, så viss det må ein eigen dag til for å spread a litte love så skal eg jaggu meg vere med på bølga av kyss&klem, fine ord og hjerter i blikk og sinn. For min del betyr det langhelg og bytur med mine to store forelskingar i livet (ok, den eine er ganske liten i størrelsen enda, men aiaiai for ein plass ho tar i hjertet!). At vi reiser vekk denne helga er tilfeldig, men det passar jo ekstra godt med familietur på alle hjerters dag :) Håpar alle får ein fin fredag, valentinsdagfeiring eller ei ♥

Fire hjertelige instamoments

One response

  1. Åh så vackra bilder!! Wow.

    17. februar 2014, kl. 12:20

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

