DIY work desk

Arbeidsbordet har fått nytt liv som kjøkkenbord. Det var litt for stort og massivt til arbeidsbord, men passa midt i blinken på kjøkkenet. Var ikkje særlig innstilt på å bruke tusenvis av kroner på nytt kontorbord, så eg kjøpte ei ubehandla benkeplate på Coop Bygg (200 x 62 cm, 600 kr.) og malte den kvit. Eg saga ned det første og beste bjørketreet eg fann på garden og brukte litt av stammen til bordbein. Resten av plata er skrua fast i lister langs veggen. Billig og enkel kontorinnredning! :)

Krakken er kun for syns skuld altså, for den store kontorstolen er gyselig og lite fotogen. Supergod, men akk så stygg. Anyway, eg sit ikkje å vaglar på en krakk framfor pc’en. Her er det komfort som gjeld :)
Kalenderen på veggen er flinke SMÄM sitt verk. Last den ned her.
Det er vår på inspirasjonstavla og i vasen på bordet. Tommel opp for småfuglar, nytt liv og kirsebær- og magnoliablomstring! Snart kan eg sitte her og nyte synet av fruktblomstring i hagen. Yeah!

3 responses

  1. Takk for inspirasjon! Utrolig koselig arbeidsplass, med eller uten komfortabel stol! :-D

    Veronica

    29. juli 2014, kl. 09:13

  2. sybellagathe

    Så stilig det var med den bjørkefoten!! :)

    5. mars 2014, kl. 11:48

  3. Så stilig! ME LIKE A LOT!

    Så gøy at du deltar på give away hos meg, trekning i kveld, tvitvi!

    klem

    23. februar 2014, kl. 12:08

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

