Bryllupsmodus

Eg er i bryllupsmodus og gler meg til sommarens fotograferingar :) Har scrolla igjennom hundrevis av vakre bilder på Pinterest og inspirasjonslista blir stadig lenger. Lærte utrulig mykje av fjorårets bryllup, så eg føler meg hakket meir forberedt no. I tillegg har eg meir å stille opp med på utstyrsfronten og det hjelper også litt på sjølvtilliten. Det er jo uansett skitskummelt å vere den som skal forevige ein så viktig dag. I andre anledningar kan man alltids prøve igjen viss det går skeis, men i bryllup er det all or nothing. Skremmande tanke! Vel, eg har mange idear som kan bli veldig bra. Det gjenstår berre å sjå om bildene blir som eg ser for meg ;) Her er to favorittar frå i fjor i den lyse, naturlige stilen eg prøvar å peile meg inn på.

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm F1.8 II

4 responses

  1. jättefina bilder! superfin bukett :)

    19. mai 2014, kl. 15:40

  2. Tack så mycket! Ja, det var en bra början på dagen :)
    Fina bilder, och jag älskar buketten! Är lite såld på allt som är lila ;)

    9. mars 2014, kl. 09:30

  3. sybellagathe

    Kjempefine bilder!!! :) tror det kommer til å gå supert og gleder meg til å se resultatene. Jeg ønsker å ta opp igjen fotograferingen min, kjenner jeg savner den. Må bare sette meg inn i mitt avanserte kamera.. :/ tips til enkle sider å lære?
    fin kveld til deg!
    klem

    6. mars 2014, kl. 21:57

    • Å, tusen takk! :)
      Kjenner ikkje til gode læresider, men eg anbefaler å sjekke ut svenske fotobloggar. Her til lands er visst interiørblogging størst, men svenskane er mykje betre på «reine» fotobloggar med massevis av tips og inspirasjon. Over halvparten på følger-lista mi er svenske ;)

      8. mars 2014, kl. 22:27

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

