Soverom

Det blei ikkje så mykje av alt regnet som var meldt i dag – vi fikk solglimt og herleg lys i staden! Deilig å sette alle vindu på vidt gap og la vinden blåse sjøluft og vårlukt gjennom huset. Vi har minimalt med innsyn, så gardiner eksisterer omtrent ikkje. Det gjeld å få inn mest mulig lys og soverommet er intet unntak. Her har vi kun tynne liftgardiner for stemninga si skuld. Veggfargen er sval, og akkompagnert av kvite sengkle og sjølplukka vårkvistar – tja, her er det fint å vere! Eg sleng meg på NIB si marsutfordring med desse bildene:

Lampesokkelen og vasen (les dressingflaska) har fått ei runde med kromfarga lakk. Puta er heimelaga av et print eg fann på Etsy. Digga speedometer-look-a-like-klokka mi :)

7 responses

  1. Eli

    Nydelig soverom :) lunt og deilig. Hvilken farge har du på veggen ?

    15. oktober 2014, kl. 20:05

    • Tusen takk, Eli :)
      Fargen heiter Marrakesh 1623, fra Jotun :)

      17. oktober 2014, kl. 22:12

  2. NYDELIGE bilder og jeg elsker sengetøyet:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Har ikke hatt tid til bloggbesøk på en stund, men nå sover Tilde i vogna og det snør ute så da, endelig!
    Ønsker deg en flott onsdag
    klem Cathrine

    26. mars 2014, kl. 14:35

  3. Vakkert og harmonisk! :-)

    15. mars 2014, kl. 15:27

  4. Lyst og lekkert :)

    15. mars 2014, kl. 13:22

  5. Så lyst og fint!!…Lekkert!

    9. mars 2014, kl. 18:55

  6. Så fint soverom du har :)

    8. mars 2014, kl. 22:46

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

