Sommartid

Klokka er stilt ein time nærmare sommaren. Ein time nærmare lange, lyse dagar og varme solstrålar. Det er nok ikkje så stor forandring sånn over natta, men eg merkar forskjell likevel. Livet spirer og sparkar i meg og eg blir tyngre i kroppen men lettare til sinns. Det er sikkert noko med ordet. Sommartid. Det ligg jo unektelig mykje fint i det :) Har aldri vore den som lengtar etter sommar heile året. Eg likar alle årstidene og drittveir (i moderate mengder) har aldri plaga meg. Likevel er det spesielt når våren kjem for fullt og lyset sakte men sikkert tar over etter månader med mørke og kulde. Kanskje lar eg meg påvirke meir av mørketida enn eg trur. Det føles i alle fall veldig bra at det er sommartid, soltid og utetid :)

Bildet er tatt i fjæra hos oss, og det gir meg den ultimate vår- og sommarfølelsen – blå, glitrande fjord og varme svaberg. Bading, latter. Mysande solbrillefjes i naustveggen. Velkommen skal du vere, sommartid.

3 responses

  1. Så nydelig bilde! Sommer er herlig,men våren som er nå er absolutt vakker. Forventningen til sommeren,lyset som brer seg mer å mer.
    Nyt tia.
    Klemmer

    11. april 2014, kl. 05:49

  2. Et bilde med løfte om sommmer! Men før den tid så nyter jeg våren så mye jeg kan, det er absolutt min favoritt årstid :)

    30. mars 2014, kl. 23:51

    • Våren er ei fantastisk tid – elskar lyset og luktene. Nyt alt du kan :)

      31. mars 2014, kl. 09:50

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

