Kom inn

Slenger meg med på NIB’s juliutfordring i siste liten. Her er bilder av gangen vår og mitt bidrag i utfordringa:

GBildet på veggen er av klatretreet mitt der eg vaks opp. Har tatt det sjøl og forstørra det på lerret. Gangen har den mest stabile temperaturen no om sommaren, så her får fela mi vere. Vanligvis nedpakka, men den er så fin at den må få henge framme av og til.

«Blomsterkrukka» er ei gammal gryte eg fann her på garden. Etter ei runde med turkis spraymaling fikk den ny giv i heimen. Skiltet på hylla kjøpte eg i London for mange år sia. Teksten «please; no singing, no dancing, no swearing; this is a respectable house» er sjølvsagt superironisk. I dette huset praktiserer vi alle tre punkta ganske mykje.. :) Greina på veggen er drivved funne i fjæra.

Stolen er også et gardsfunn. Den har fått en vask og that’s it. Finfin som den er.

 Her likar i alle fall vi å komme inn og heim – håpar det gjeld deg som kikkar innom også :)

One response

  1. Tack så mycket :)

    Oh så fint du bor!

    25. juli 2014, kl. 12:54

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

