Fredagsfjelltur

Eg har vore på fjellet i kveld og lufta vettet litt etter ei travel veke. Å gå på fjellet aleine er rein terapi for meg. Det er sjelden disig på desse kantar, men i kveld såg eg berre siluettane av fjella i nyansar av blått, grønt og grått. Blei snytt for havutsikta, men dette synet var jo heilt magisk! Så stille og trolsk – den einaste lyden var vinden som bles forsiktig mellom toppane (og mi eiga pusting og pesing då..) Fjellufta gjorde susen for kropp og sinn denne gangen også, så no er eg 100% opplada og klar til dåpshelg :)

2 responses

  1. Så nydelige bilder! Skjønner godt at den turen gjorde godt for kropp og sinn :)

    16. september 2014, kl. 09:47

  2. sybellagathe

    For noen nydelige bilder! :) Ja, det har vært mye dis på sunnmøre også. Skaper en fin og annerledes stemning. :) Ja, det er kjempedeilig å gå på fjellet alene. Lykke til med dåp!!
    klem

    14. september 2014, kl. 19:35

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

