Homemade

Plommeavlinga vår slo fullstendig feil i år, men besteforeldrene til Bjørn kom på døra med ei bøtte slik at eg fikk kokt i hop nokre glass plommesylte med krydder. Etter at jentene kom til verden har eg blitt enda meir opptatt av rein, skikkelig mat og vi lagar mykje sjølv. Smaken overgår alt frå butikken, og vi veit kva vi puttar i oss. Kjekt er det også! :)

Det skal ikkje berre smake godt – likar at det ser fint ut også ;) Eg laga egne etikettar i Photoshop, printa ut på etikettpapir (kjøpt på eBay) og klistra på glass og lokk.

2 responses

  1. Det er herlig med ordentlig mat fra bunnen av. Bestemor sendte med meg både plommesylyetøy og saft i sommer- jeg er nemlig ikke helt på syltingen enda… Men kjære så fantastisk godt det er:)
    Flotte etiketter også, det er ikke så mye som skal til:)

    1. oktober 2014, kl. 15:11

  2. sybellagathe

    Jeg også har blitt mer glad i å lage mat i fra bunnen av etter jeg fikk Vilde. Men syltelaging det er nok for avansert for meg ennå. ;) Men for noen lekre ettiketter du har laget! Kos dere med sylte på skiva! ;)
    Fin kveld til deg!
    klem

    28. september 2014, kl. 19:49

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

