Sydilla

Den dårlige oppdateringa her i bloggverden skuldast min nye hobby, nemlig søm! Har fått heilt dilla på å sy barnekle, og med ny symaskin i hus har det tatt litt av dei siste vekene. Med ei lillesøster som nesten ikkje søv på dagtid og en Bjørn som reiser mykje med jobben er det lite tid til overs til alle ideane mine. I ledige stunder er eg på plass ved symaskina, så fotografering og diy-prosjekt er langt nede på prioriteringslista for tida. Blir litt sprø av å tenke på alt eg vil lage eller fotografere, så eg trur eg må gje klesproduksjonen ei lita pause snart.

Etsy (blant andre) forsyner meg med dei finaste stoff. Desse nydelige sommarfuglane har foreløpig blitt til genser og lue til storesøster.

Tv’en vår har forresten ikkje virka på seks veker og eg har ikkje savna den et sekund. Vi ser barne-tv på nett og that’s it. Kveldsunderholdninga står eg for sjøl og det er finfint (og egentlig litt stressande..) å aldri kjede seg. Never ever.

One response

  1. sybellagathe

    Så flink du er!! :) Synes også det er innmari bra gjort å klare deg så lenge uten tv.. ;) Jeg er veldig glad i å se på tv på kvelden før jeg legger meg, men kjenner egentlig på behovet for å være mer kreativ. Så det spørs om jeg må kutte ned tv tittingen. ;)
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    5. november 2014, kl. 21:58

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

