Et bilde seier meir enn 1000 ord

Eg tar veldig mange bilder i løpet av et år, og dei fleste blir dessverre liggande i ei mappe på pc’en eller mobilen. Eg har hatt dårlig samvittighet i årevis for alle bildene som fortsatt ikkje er i album eller på veggen. Tidlegare i haust fikk eg en hyggelig henvendelse frå Smartphoto der eg blei invitert til et samarbeid under slagordet «et bilde sier mer enn 1000 ord». Eg valgte ut fotoprodukter etter eget ønske, blant anna denne boka med hundrevis av kvardagsøyeblikk av Bjørn og jentene, heilt frå den dagen storesøster blei født. Bildene er altfor minnerike til å slettast og altfor mange til å framkalle/printe. Denne fotoboka var årets farsdagspresang i heimen og etter reaksjonen å dømme var dette innertier på gavefronten :) Tusen ord kunne i alle fall ikkje fortalt dei fine historiane bak bildene i denne boka. Kanskje et julegavetips til en pappa som har alt?

Innlegget er laga i samarbeid med Smartphoto.

2 responses

  1. For ei herleg farsdagsgåve! :) Tenker meg han vart glad for den gåva ja. Eit veldig godt gåvetips;)

    13. november 2014, kl. 20:45

  2. Jeg er også alt for dårlig på dette med bilder, spesielt familiebilder har lett for å bli liggende på dataen. Skjønner godt at dette ble godt mottatt som farsdagspresang :)

    12. november 2014, kl. 14:19

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

