Ventetid

Snart jul igjen! Ventetida dei neste vekene er det beste med heile jula – for meg er førjulsaktivitetane vel så viktige som sjølve julefeiringa. Eg kosar meg med å pakke inn presangar, høyre på julemusikk og pynte og dille. Har faktisk fleire førjulstradisjonar enn romjulstradisjonar når eg tenker meg om. Å sjå Love Actually med søstrene mine er et must. Det samme er flatbrødbaking med Besta og julemarkedet på det lokale hestesenteret, for å nevne noko. I år er storesøster så stor at ho begynner å skjønne litt (og kanskje huske litt?) av oppstyret, så denne jula skal bli knallfin. Eg gledar meg! :)

Adventsstakane er heimelaga. Dei består av spraymala hermetikkboksar og tall som eg har printa ut på klisterpapir (frå min gode venn eBay). Mose, minibregner og små konglar fant eg omtrent på tunet så det blei krona på verket. Enkelt og greit.

2 responses

  1. Ååå så koselige julebilder du har tatt. Jeg ble i skikkelig julestemning jeg nå. Takk for koselig besøk og kommentar på bloggen min. Det setter jeg pris på. Er litt sein i avtrekkeren her, men fikk endelig tatt en ordentlig bloggerunde, og har blitt skikkelig inspirert.

    Juleklem fra Ingrid

    9. desember 2014, kl. 15:02

  2. Nydelig adventsstake :)

    3. desember 2014, kl. 00:20

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

