DIY – julekrans

Kassene med julete julepynt står fortsatt på loftet. Eg skal hente dei til helga, men uansett er det grønt og naturfargar som dominerer i heimen. Blir aldri heilt fortrolig med julerødt, men det blir jo litt stusselig uten. Det skal vise at det er jul her også. Til helga! I dag begynte eg på to slike kransar som skal henge i trappa. Metallkrans (15 kr på Panduro-salg), tyttebærlyng, pepperkaker og litt snøre var alt eg trengte. Synes denne fargekombinasjonen er nydelig å kvile augene på. Har sagt det før og seier det igjen – det enkle er det beste, i alle fall finaste. Eg hadde jo tenkt å lage dei ferdige og vise resultatet, men eg kom ikkje lenger enn dette før frøken lakenskrekk våkna igjen :)

Juleforberedelser2

One response

  1. Svar: Tack så mycket! :) Ja, jag har gjort pappersdekorationen själv! God jul!

    23. desember 2014, kl. 19:41

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

