Spring has sprung

Det er heilt ny sesong sidan forrige oppdatering. Det lysnar endelig, både bokstavelig og billedlig :) Det er ein ny vår, og i lag med vårsola kjem også inspirasjon og overskudd til å fotografere og skape meir. For skape må eg, kvar dag. Det treng ikkje å vere rare greiene, men noko kreativt må eg utrette. Sy litt, tegne litt, strikke litt, knipse litt, bygge litt, flytte om på ting eller i det minste planlegge nye prosjekt. Eg har gjort mykje av sistnevnte. På tide å gje liv til ideane.

Har tatt inn plommegreiner frå hagen og dei blomstrar så fint i vinduskarmen.

7 responses

  1. Vakkert! Kanskje jeg kan tvinge kirsebærtreet til å blomstre her også :)

    19. mars 2015, kl. 15:40

    • Takk :) Ja, prøv det – blomstrande greiner er nydelig vårinteriør :)

      22. mars 2015, kl. 21:44

  2. Fint bilde =) Jeg kjenner også kreativiteten kommer i takt med vår- og sollys =)

    18. mars 2015, kl. 20:26

    • Tusen takk :) Så bra at vinterdvalen er over for deg også. Fint å vere i siget igjen :)

      22. mars 2015, kl. 21:46

  3. Så fint bilde! :) Fikk skikkelig vårstemning!

    16. mars 2015, kl. 22:38

    • Tusen takk, Elise :)

      22. mars 2015, kl. 21:46

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Eg blir veldig glad :)

